راوی

اللهُ لا اِلهَ اِلاّ هُوَالحَیُ القَیّوُم...

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۱۲:۴۶ ق.ظ

انگشتری عقیق سردار حاج سعید قاسمی، زمان:تاسوعای 1426 هجری قمری، مکان: دزفول!

۸۵/۰۲/۱۱
مجید عزیزی

نظرات  (۱۷)

چندی پیش ازعشق شکست سختی خوردم نمی دانم دوستدارم چرابامن این کارراکرد؟
کاش روزاول اورانمی دیدم ؟کاش عاشق نمی شدم ...کاش حرف دلم صداقت روحم رابااونمی گفتم
که امروزاینگونه ازمن استفاده کرد0000
کاش هرگزاورانمی دیدم وعاشق نمی شدم کاش نمی گفتم که اورادوست دارم کاش ازته دل نمی گفتم همجون کاری که اوبامن کرد
من درروزاخرشکستم گیج وناراحت ازعرض خیابان گذشتم که بعلت حواس پرتی تصادف کردم بعدازچند
ماه دربیمارستان اکنون نمی توانم تکلم نمایم فقط می توانم بشنوم وبنویسم دوستانم ازمن کناره گرفتن
میگن تونمی تونی حرف بزنی قبلم ازدوست وعشق شکست خودموتنهامی بینم 000000
خوشحالم اینجاروتواینترنت پیداکردم میتونم بنویسم ودوستانم اونوبخوانندازدوستانم می خوام که به این
ادرس دوستشون که جوانی 24ساله می باشم نوشته هایشان روبفرستن من هم باشماتماس
می گیرم باتشکر0000دوستی شکسته خورده وتنها
سعید قاسمی به نظر من از اونایی نیست که از قافله جا مونده....
.
.
از اونایه که وایساده تا ماها رو ببره ........ مثل یه راه بلد
.
وایساده تا ما جا نمونیم............
حالشو داشتی..آره اگه حاشو داشتی به این صفخه لینک بده
http://www.iricap.com/bookwithcontent.asp
کلی کتاب مجانی درباره شهدا داره ...یا علی از تو مددی
برای وبلاگبی کلاسی نیست پادکست داشته باشه؟؟؟ اگه باکلاسیه ما هم بذاریم!!! یا علی
فکر میکنیم برای امشب کافی باشد ... استفاده نمایید .... اوصی میکنم خودم و شما را به تقوای الهی .... و صلی الله علی سیدنا و نبینا ابالقاسم محمد ....................................................
ابوالعلاء از امام صادق (ع) در باره انگشتر به دست راست کردن سؤال کرد و گفت: من دیده ام بنى هاشم انگشترهاى خود را در دست راست مى نهند.
حضرت فرمود: پدرم امام محمدباقر (ع) در دست چپ انگشتر مى گذاشت و او (پدرم) افضل بنى هاشم و فقیه ترین آنها بود.
امام حسن عسکرى (ع) در سال دویست و شصت قمرى خطاب به شیعیان فرمودند: تاکنون امر ما این بود که انگشترتان را به دست راست بگذارید. این در حالى بود که ما (اهل بیت) در میان شما حاضر بودیم ولى اکنون امر مى کنیم انگشترى را به دست چپ کنید به جهت آنکه ما از میان شما غائب مى شویم تا زمانى که پروردگار امرما و امر شما را ظاهر کند همانا این بهترین دلیل براى شما در ولایت ما اهل بیت است. همان لحظه شیعیان در حضور امام انگشترهاى خود را از دست بیرون کرده و در دست چپ شان قرار دادند و حضرت به آنان فرمودند: این قضیه را براى شیعیان ما نقل کنید.
رسول اکرم مى فرماید: امتم را از دست کردن انگشتر در انگشت سبابه و وسط نهى مى کنم و در روایتى دیگر این عمل (انگشتر در انگشت سبابه و وسط نمودن) را از افعال قوم لوط دانسته اند.
و ایضا اندر باب عطر و بوی خشو و گل و بلبل .................
نگین عقیق
الف) ایمنى دهنده در سفرها بوده و آدمى را از بدى ها حفظ مى کندب) با خیر و نیکى روبه رو مى کند....
ج) غم و غصه را رفع مى کند.....
ه) فقر را از بین مى برد و باعث گشایش رزق مى شود........
و) کارها را به نیکى و خوبى تمام مى کند......
ز) موجب اجابت دعا- و برآورده شدن هر حاجتى مى شود....ح) موجب برکت و باعث ایمنى از بلا مى شود.........
ط) ایمنى از پادشاه ظالم.........
ى) همراه داشتن آن به هنگام نماز معادل هزار رکعت است............
از امام کاظم (ع) سؤال شد آیا انگشتر را باید در دست راست کرد؟ فرمودند: هرطور که مى خواهى، دست راست باشد یا چپ.
رسول خدا فرمود: یا على !انگشتر در دست راست کن که این عمل فضیلتى است از سوى خداى - عزوجل - براى آفریدگان مقربش.
ابوالعلاء از امام صادق (ع) در باره انگشتر به دست راست کردن سؤال کرد و گفت: من دیده ام بنى هاشم انگشترهاى خود را در دست راست مى نهند.
چند کلامی اندر باب انگشت و انگشت ری !!!
امام صادق (ع): انگشتر عقیق در دست کنید که مبارک است و صاحب آن عاقبتش به خیر و نیکی باشد.--------
پیامبر (ص) : هر که انگشتر عقیق در دست داشته باشد حاجتش بر آورده می شود.-------
امام صادق (ع) : انگشتر عقیق باعث ایمنی در سفر است .---------
امام صادق(ع): هر که انگشتر عقیق در دست داشته باشد پریشان نشود و عاقبت کارش ا لبته نیکو باشد .----------
پیامبر اکرم (ص): انگشتر عقیق در دست کنید مادامی که آدم آن را با خود داشته باشد اندوهی به او نمی رسد.------------
امام علی (ع): دو رکعت نماز با انگشتر عقیق بهتر است از هزار رکعت که با آن نباشد .--------------
علی بن موسی رضا (ع): انگشتر یاقوت در دست کنید که پریشانی را برطرف می کند.
------------
امام موسی کاظم(ع): انگشتر زرد در دست کنید که موجب آسانی است و درآن هیچ دشواری نباشد .-------------
امام رضا (ع): انگشتر " زبر جد " در دست داشتن فقر را بتوانگری بدل میکند و هر که انگشتری یاقوت زرد در دست کند فقیر نشود.
-----------------
پیامبر (ص) : خداوند عالمیان می فرماید که من شرم دارم از دستی که بسوی من بلند شود به دعا و در آن انگشتر فیروزه باشد پس او را نا امید بر گردانم .------------------
امام صادق(ع): هر که انگشتر فیروزه در دست کند دستش فقیر نشود.-------------------
امام صادق (ع): بد نمی دانم در دست کردن انگشتر حدید را وقتی که به دیدن کسی رود که از او ترسد از اهل شر برای آنکه شر او ساکن می شود و انگشتر حدید شیاطین را دور می کند و بدرستیکه هر کسی که انگشتر " در " در دست کند با نظر کردن به آن خداوند زیارت یا حج یا عمره در نامه عمل او بنویسد که ثوابش ثواب پیامبران و صالحان باشد .
----------------------
امام صادق (ع) : حق تعالی زینت و اظهار نعمت را دوست می دارد و ترک رینت و اظهار بد حالی را دشمن . و دوست می دارد که اثر نعمت را در بنده خود بیند به اینکه خود را خوشبو دارد و خانه را نیکو کند.-------------------------
امام صادق (ع) : نماز کسی که خوشبو باشد بهتر است از هفتاد نماز که بی بوی خوش باشد.---------------------
پیامبر اکرم (ص): بوی خوش را ترک نکنید که ملائکه بوی خوش را می بویند و در هر روز جمعه البته ترک مکن و هر چه صرف نمایی در بوی خوش اسراف نیست .--------------------
امام صادق (ع): هر که در هر روز بوی خوش بر خود بمالد تا شب عقلش با او باشد .-----------------------
منقولست که امام علی (ع) چها رانگشتر در دست می کردند . انگشتر یاقوت برای شرافت و زینتش . فیروزه برای نصرت و یاریش . حدید برای قوتش و عقیق برای حرز و دفع دشمنان و بلا ها.
۱۲ ارديبهشت ۸۵ ، ۱۲:۱۵ عبدالله فانی
اللهم عجل الولیک الفرج
سلام علیکم...عرض شود که بنده مدتی پیش بطور اتفاقی وبلاگ پدرتون رو دیم . اما ظاهرا تو سال جدید پست جدید نذاشتن.می خواستم ببینم که وبلاگ رو بیخیال شدن یا اینکه نقل مکان کردن؟ اگه اطلاعاتی بهم بدین ممنون میشم...
فالله خیرُ حافظا و هو ارحم الراحمین.تاریخ رو هم فکر کنم یه سال کم نوشتی!
سلام.....شرمنده حرفی ندارم فقط وظیفه انجام شد...موفق باشی
سلام .ببینم تاسوعای 1326 هجری قمری شما به دنیا اومده بودی؟ تاسوعای 1426 فکر کنم بوده اشتباه نوشتی . درضمن سردار قاسمی همون مهندس قاسمیه؟ یا حق
قشنگ است. منتها ای کاش تصویر خودت توی انگشتر نبود. ضمنا اینجا تفاخر قالب است به محتوا یا محتوا به قالب:)
یا حق
سلام
شنیدین که میگن:عقیق قسمته؟
اگه نقش نگینش به این قشنگی باشه...اون انگشتری عقیق چه شود....
علاوه بر اون رنگ عقیق رو میگن آرامش دهنده است...اگه روش یه آیه با این عظمت حک شده باشه....چه نگین انگشتریی شود...
اونوقته که دیگه این انگشتری با این نگین و نقش نگینش نمیتونه توی دست هر کسی باشه....
هر کسی لایق در دست کردن چنین انگشتری نیست....
خدا حفظشون کنه....
انه هو خیر حافظ و معین
دیدی ماکرو می زنی.....بعد میگی نه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی