راوی

امام رضا

چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۸۴، ۰۵:۴۲ ق.ظ

حرم مطهر امام رضا (ع)، سال گذشته دقیقا همین موقع، دوربین آماتوری کوچک (امانتی دوستم بود) که از بازرسی بدنی به راحتی رد شد، یک نگاه مضطرب از خادمین حرم و یک عکس زیبا که چون من تقریبا هیچی از عکاسی نمی دونستم میشه گفت شانسی به این خوبی شد و درواقع من هیچ کاره بودم. برکت و تقدس و عشق امام رضا باعث شد تا این تصویر رو به عنوان اولین عکس فتوبلاگ، از بین دوست داشتنی ترین عکسهام (از نظر خودم) انتخاب کنم. نظرتون رو بگید. به خصوص در مورد دو رنگ طلایی و مشکی که همه عکس رو تشکیل میدن و ربطش با موضوع عکس.

۸۴/۰۵/۲۶
مجید عزیزی

نظرات  (۴۵)

۲۹ مهر ۸۸ ، ۰۸:۴۹ داداش غلام
احسن ایول
بابا جون مادرتون چند تا عکس خوشگل که به درد طراحی بخوره توی وبلاگتون بذارید. اگه هم میشه برام بفرستید
با سلام به تو جیگر اگر عکس امام علی-امام حسین را داری برای من بفرست ممنون می شوم اگرتو عکسی بخواهی برایت می فرستم
با تشکر....
این عکس نهایت زیبایی و تفکر و جادوی نور و جذب زائرین و خلاصه
بی انتهای عشق و معجزه دمت گرم
۲۳ بهمن ۸۴ ، ۱۰:۴۰ سعید چو ب باز
بازی هم بیاورید منم میخوام ممنون چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچی
امام رضا عشق است ممنون...
۲۲ بهمن ۸۴ ، ۱۲:۲۶ مجید چوب باز
لطفا عکسها یتا را بیشتر کنید
ممنون از سایت خوبتون
لطفا عکسی از حرم امام حسین برایم بفرستید
اوناکه یوسف دیدن همه دستها رو بریدن اگه عباس می دیدن همه سرهارئ رو می بریدن
هر کس خواست بیاد مشهد به ایمیلم بره شماره تماس بزاره تا باهاش قرار بزارم و همه جایه مشهدو بهش نشون بدم
السلام علیک یا حسین ابن علی . اقا هر عکس عکسی از حرم امام حسین برام بفرسته
سلام ممنون از سایتتون ولی کاش همراه سایت مارش عزا بود.
عکس هایی از حرم امام حسین برایم بفرستید
یاعلی
عکس هایی از حرم امام حسین برایم بفرستید
یاعلی
۱۳ بهمن ۸۴ ، ۱۵:۴۱ عطر عشق ............. نرگس
یا حق
۱۲ بهمن ۸۴ ، ۲۲:۵۹ محمد انصاری
تا حالا هر کاری که کردم عکس حرم امام حسین را نتونستم گیر بیارم شایدم وارد نیستم , بهر حال اگر عکس از بارگاه امام حسین (ع) دارید به آدرس من ارسال کنید.
با تشکر از شما .
التماس دعا
چرا هنوز هیچ عکسی نفرستادید
سلام عزیزم
ممنونم عکست عالی بود
من از آقا چیزایی دیدیم که بهت قول میدم هرچی از ته قلبت بخوای بهت میده
موفق باشی
بدرود
منم می خوام.
خیلی باحال ممنون
در صورت امکان عکس هایی از حرم مطهر امام رضا وائمه دیگر برایم بفرستید
التماس دعا
سلام من از حرم امام رضا عکس میخواهم متشکرم
۲۰ دی ۸۴ ، ۱۵:۴۴ محمد جواد چراغلو
سلام
خیلی علی بود
دمتون گرم
یاحق_هو105
۱۹ دی ۸۴ ، ۱۵:۱۴ سید مهدی چشمی
یا امام رضا من یک دانشجوی رشته فلسفه از سبزوار درحال تحصیل در شهر مقدس قم میباشم امید وارم لطف شما و خواهر عزیزتان شامل حال این حقیر گردد
۱۶ دی ۸۴ ، ۱۶:۰۹ اقا سینا
بابا تو ..............................................................
اره
باباتو مارو...........................................................
اره
باباتو مادر مارو........................................................
اره
سلام به همه دوستون
دارم
سلام
قربون امام رضا برم که هرچس دارم به خدا از اون دارم . با اینکه 1 هفته نشده که از مشهد برگشتم باور کنین نمیدونین دلم چه جوری باز بیتابی شو میکنه.خدا قسمت همتون کنه ایشالله.
اجرکم اندلله
لطفا برای من هم از حرم امام رضا عکسهای خوب و خوشگل بفرستید. ممنون میشم.
سلام عرض میکنم فدای اقا بشم از شما هم تشکر بابت زحمتی که برای این سایت میکشین حرف نداره
۲۲ آذر ۸۴ ، ۰۰:۳۲ افشین اراکی
دمت گرم . حال دادی با این عکست . اگه بازم داری واسم بفرست
ما نوکر آقا هم هستیم .
۲۰ آذر ۸۴ ، ۰۷:۱۰ بهروزاصفهانی
سلام هرکس عکس ازحرم امام حسین وامام رضا (ع)داردخواهش می کنم بفرستدز
۲۰ آذر ۸۴ ، ۰۷:۰۹ بهروزاصفهانی
سلام هرکس عکس ازحرم امام حسین وامام رضا (ع)داردخواهش می کنم بفرستدز
۲۰ آذر ۸۴ ، ۰۷:۰۸ بهروزاصفهانی
ای کسی که نامه مرا می خوانی جان هرکه دوستش داری هرکسی ازحرم معصومین(امام حسین-امام رضا(ع)-....)عکس دارد لطف کند بفرستد.باتشکر
۱۳ آذر ۸۴ ، ۱۶:۳۳ غبار حرم امام رضا
قربون کبوترای حرمت امام رضا میخوای جالبتر بشه/
امام رضا من خرتم/ من الاغ باربرتم/
اینو از شدت علاقه گفتم./
به منم سربزنید
من تعدادی عکس زیبا از حرم امام رضا (ع)می خواهم .اگر برایم ارسال کنید دعایتان می کنم.
من مقداری عکس از حرم آقا می خواهم اگر بدهید ممنون میشوم
سعید
امیدوارم اجرتوگرفته باشی
واقعا عکس قشنگی بود.بازهم ازاین عکسای خوب بگیروبرای همه عاشقای امام رضا(ع)بفرست.
۱۱ مهر ۸۴ ، ۱۵:۲۵ بانوی اردیبهشت
پی یه عکس می گشتم گزارم به اینجا افتاد. آقای بالانشین صفحه 11برای عکس اجازه؟ یا حق
سلام زیباست.
رنگه سیاه و طلایی؟
به نظرم تو این ظلماتی که توش داریم دست و پا میزنیم یکی از نورانی ترین جاهاست.خدا قسمت کنه زود به زود بریم.
یا علی
سلام فقط از عکس احمدی نژاد خوشم اومد اما نه به این امام رضات نه به این احمدی نژادت به قول بیتا مطالب بهتری بزار بای
دستت درست
تا بحال هیچ سایتی که عکسهای با کیفیتی از حرم امام رضاو مکه ومدینه داشته باشه ندیدم
لطفا شما یا علی بگین
خیلی خوب
به خوصوص که من عاشق امام رضا هستم و ممنون از لطفتون
مچکر زهرا
من مشهد می خوام!!:)
ستون منو بده .قناری.یه خونه کوچولو که خودم میدونم توش چیکار کنم به تو هم ربط ندارم.فقط دوست دارم
سلام
چرا اینجا 4 تا مطلب درست نمیذارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی