راوی

هوای تهران فوق‌العاده گرم است. سعی کنید این روزها زیاد از خانه خارج نشوید و اگر به علائمی مثل سر درد و ضعف عمومی شَدید دچار شُدید، خیلی زود خودتان را به درمانگاهی، جایی برسانید و مواظب باشید به وضع من دچار نشوید که بعد از دو روز گرمازدگی به ناچار و به زور خودم را به بیمارستان رساندم و این شد که می‌بینید!

- دکتر چشمم را می‌بست و باز می‌کرد و نور چراغ قوه را می‌انداخت توی چشمم. بعد گفت خوبه که تارک دنیایی ولی این قدر بی‌خیال هم دیگه خوب نیست. البته فکر می‌کنم موها و محاسن بلند و آشفته من هم در این تعبیر وی بی تاثیر نبود.

- سه تا آمپول و دو تا سُرم، تازه فشارم را آورد روی هفت.
- متوجه شدم که کالبد انسان طوری خلق شده که علاوه بر هوای گرم و آلوده، به آب و مواد غذایی هم نیاز دارد.
- بالاخره بی‌هوش شدم و وقتی به هوش آمدم همه دکترها و پرستارهای موجود در ساختمان، بالای سَرم مشغول آب پاشیدن به صورتم و خیس کردن بدنم با پارچه‌های نم‌دار و ماساژ بودند، یکی هم می‌زد توی گوشم.
- یک لحظه احساس کردم روح از بدنم در رفت بالا و آمد پایین. به هوش که آمدم از شدت ضعف و درد گریه‌ام گرفته بود.
- یکی از دکترها گفت "برگشت". بعد با هم خندیدند و بعدش چند سوال پرسیدند و رفتند آن‌ور یواشکی با هم حرف زدند.
- می‌خواستند سُرم سوم را مرقوم فرمایند که مانع شدم و با مسئولیت خودم و به کمک آب پرتغال مرخص شدم. (آخر کس دیگری همراهم نبود؛ خانواده در سواحل شمالی کشور عزیزمان ایران به سر می‌برند)
- یکی از دکترها می‌گفت وقتی تشنج کرده‌ام تشخیص اولیه‌اش این بوده که "شیشه" مصرف کرده‌ام. (شیشه نوعی ماده مخدر خفن و با کلاس است)
- حتی اگر رو به موت بودید، مرگتان را با مراجعه به مراکز درمانی دولتی جلو نیاندازید. من دو بار از این سوراخ گزیده شدم و به ایمان خود شک کردم. حتی نمی‌دانستند زیر سر کسی که فشارش افتاده نباید بلند باشد، تازه‌اش هم خودم پاهایم را با دست‌هایم گرفته بودم بالا.
- دکتر برایم مصرف نوشابه‌های انرژی‌زا را تجویز و توصیه کرده است. اگر عین بچه آدم هر روز آب و نوشابه معمولی بخورید مجبور نمی‌شوید برای انواع انرژی‌زای بد مزه‌اش تا بیست برابر پول بیشتر بدهید.
- از دوستان همیشه آن‌لاین، اگر کسی برادران من، حمید و حامد را آن‌لاین زیارت کرد، پیغام برساند که از پدرم بپرسند این اسکناس‌ها را داخل کدام بالش پنهان کرده‌ای که یافت می‌نشود. (مزاح بود آقا! شکر خدا، تلفن همراه هست!)
- آخرین باری که دکتر رفتم دو سال پیش بود برای ناخن انگشت کوچک دست چپم. ماجرایش این‌جاست.
- دست هایم می‌لرزید و عکس تار شد. کادر اورژانس مشغول صرف شام هستند.
- یا رب ارحم ضعف بدنی و رقّة جلدی و دقّة عظمی و مطالی!
- و انا اشهد یا الهی ... و لحمی و دمی و شعری و بشری و عصبی و قصبی و عظامی و مخّی و عروقی و جمیع جوارحی، لو عمّرتها ان اودّی شکر واحده من انعمک ماستطعت ذلک، الا بمنک الموجب علیّ به شکرک ابدا جدیدا و ثناء طارفا عتیدا. "عرفه‌ی حسین(ع)"
- سلامت باشید.

۸۵/۰۴/۱۹
مجید عزیزی

نظرات  (۸۲)

سلام چه عجب دستی به سر و روی سایتتون کشیدین . خوب شده . رنگیش قشنگ تر از سیاه و سفیدشه . منتظر پست جدیدتون هستیم . عیدتون مبارک
یه مقدار تغییراتی دادین
ولی از متن جدید خبــــــــــــــــــــــــــری نی!!!
عید روزه داران مبارک
آدم چی بگه!!!!!!
کسی اینجا نیست ؟ هیچکی صدامو نمیشنوه ؟
سلام . کسی از آقای راوی خبر نداره ؟
تبر نزن به ریشه ی درخت ِ خشک ِ زندگی م / آفت ِ جونه من نشو ، طعنه نزن به سادگی م / کی میشه پایوون بگیره ، زخم زبونت ای عزیز / خودم می دونم عاشقم ، نمک به زخم من نریز
---------------------------------
سلام. خیلی وقته که اینجا آپدیت نشده هاااا
هنوزهم تصمیم ندارید دستی به سر و روی راوی تون بکشید؟
به نام خدا ... فیلتر شدن سایت موازی را صمیمانه تبریک می گویم
دستم بردامن ِ تو ... بوی پیراهن ِ تو , سوی چشم ِ عاشقان / یاس و سوسن شکفد , دامن دامن شکفد با یادت ز ِباغ جان ... التماس دعا .
سلام.ما میخوایم یه نشست یا چت گروهی در زمینه ی انتظار بگذاریم. خوشحال میشیم شما هم شرکت کنید.در ضمن آپ هم کردیم . برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ: http://www.va-payami-dar-rah.blogfa.com مراجعه فرمایید.عید بر شما مبارک.فاطمه و یاسی....اگه میشه شما هم سند تو آل کنید برای اد لیستتون
به روزم یه سر بزنید.
تعطیله؟
الله اکبر سلام
رفتم سایت موازی فیلتر بود !!!
سلام آقا مجید
این اردو هم تمام شد
ما رفتیم و بزن آباد ماند. به من که خوش گذشت مخصوصا والبزن هاش
وقت کردی به ما هم سر بزن. تا بعد.....
سلام
من تازه هستم یعنی تازه واردم
خوشحال میشم مرا راهنمایی کنید
حتما هر وقت اپ کردی منو بخبرون
برادر عزیزی...با اجازه از شما از برخی از عکسهاتون در وبم استفاده کردم...البته آدرسش نوشته زیرعکسها... اگه ناراضی هستین بگید بردارم...ممنون...یا علی
۳۱ مرداد ۸۵ ، ۲۲:۰۹ فاطمه برای آقا یا خانم "من"
سلام اگه میشه برام آف بزار یا میلی بزن کارت دارم...............در ضمن آقای شیرالی منتظر جواب من هم باش!!!! از داداش مهدی خوبم هم تشکر میکنم.................... چشم بعضی ها کوووووووووور!!!!
سلام گلم .زیارت قبول به قول مرد جنوبی مواظب خودت باش جهان اسلام به شما و دوربین تون نیازمنده!........التماس دعا
بسم رب الشهدا
سلام داداش خدا بد نده ( بقول اون بنده خدا خدا هیچگاه بد نمی ده اگر بندش بخودش بد نکنه ) مشتاق دیدار یا علی مددی . از اطاعت و عبادت چه می دانیم .
۲۷ مرداد ۸۵ ، ۱۴:۵۰ سید محمدحسین سیدموسوی
سلام
1. من پسر عمه محمدرضاحسن زادم
2. خدا بد نده ایشالا خوب شدید؟
3. خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید.
بای بای
سلام مجید جان هنوز که از شما خبری نیست گوشه کنارا میگن وسط رزمندگان حزب الله تو لبنان دیده شدی اگر حقیقت داره قبول باشه . التماس دعا رزمنده
سلام برادر...زنده ایددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه خبری از خودتون بدید...خدا رو خوش میاد خواهراتون رو نگران بزارید؟؟؟D:
سلام
این راوی دوباره به روز نشده یا به صورت هایدن!به روز شده؟؟؟
راستی عبادت های مهمونی اعتکافیتون قبول باشه!
التماس دعا
سلام مجید جان چرا آپ دیت نمیشی به رحمت خدا رفتی خبری از شما نیست نکنه با اون موتورت .... به هر حال نگرانتم یه خودی نشون بده
{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}{*}
چند سال بعــــــــــــــــــد................ برادر راوی هنوز آپ نکرده ننه جونD:
سلام چرا چیزی نمی نویسید ؟ همه منتظرند که بیایید یا کرکره خانه تان را پایین بکشید و این همه ادم را از خانه تان بیرون کنید یارسم مهمان نوازی را به جابیاورید و چند خطی بنویسید و مرهم دل این همه ادم باشید
گرچه می دانم ننوشتن هم برای خودش عالمی دارد. . . اما برای دل این همه آدم هم شده بنویسید. . . یا علی . . .
فاطمه راس میگی دیگه برادر راوی نمیزاره اینجا کامنت بزاریم!!! اومدم اونور...........!!!!!!!!!!
یاسی تو کجایی؟ خودت چرا خاموشی؟D:راستی باشه بهت زنگ میزنم.............ببین ما الان داریم اینجا میچتیم آقای راوی ما رو دعوا میکنه و دیگه برامون قصه نمیگهD: بیا اونور!!!!
اااااااااااااااااااااااااااییییییییییییی فاطمه تو اینجایی جلب؟؟؟؟ پس چرا خاموشی هااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امشب تنها میری اعتکاف یا با ما میای؟؟؟؟؟ یه زنگ بهم بزن!
سلام سلام سلام...عیده و وقت شادی...اخماتو وا کن از هم وقت غم و غصه نیست!D:..............روز میلاد علی (ع)رو به همه ی بچه های راوی و همچنین خود آقای راوی تبریک میگم..........ایشالله برادرا؟!با عدل علی عادل باشید و با عقل علی هم عاقل!!!!
سلام. تولد امام علی(ع) رو به همه تبریک میگم...مخصوصاً پدر گلم...
هرچند روز زن رو هیچکدوم از برادرای با وفا به ما تبریک نگفت ولی من روز مرد رو به همه ی برادرا مخصوصاّبرادر عزیزی تبریک میگم....امیدوارم همیشه زیر سایه ی لطف علی موفق باشید............یا علی...
یاسی جونم خودت رو اذیت نکن این آقایون اصلاَ در اون حدی نیستند که بخوای به حرفاشون توجه کنی
آقای شیرالی من اصولاً صبرم زیاده!!!!!!!!!!! پـــــــــــــــس منتظر معذرت خواهیتون میمونم!!!!!!!!!!! من بد حال میگیرم هااااااااااااا!
گفته باشم نگی نگفتی!!!
دختــــــــــــــــــــــر خانومهای جمع راوی..................بابا شما هم یه چیزی بگیدا...چرا ساکتید؟؟؟از قدیم گفتن سکوت نشانه رضاست هاااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!چطور اجازه میدین که چند نفر بیان و به عفت و شرف و شخصیتتون توهین کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برادر بیمارم آقای فانی!از خوندن کامنتتون خیلی متاثر شدم و از خداوند شفای عاجل شما رو خواستارم.خواسته بودید تا در حقتون خواهری کنم ولی باید بگم با این اوصافی که شما از بیماریتون داشتید فکر نمیکنم زمانی باقی بمونه تا من در حقتون آنچه که باید و شاید خواهری کنم.در هر حال قول میدم حلالتون تا به قول معروف از پل صراط راحت رد شید!!!!براتون هم طلب آمرزش میکنم و توی وبلاگم هم حتما پنج شنبه ها براتون یه زیر نویس فاتحه میرم!!!!!!!!!!!!!!!فقط اگر توی اون دنیا گذرتون به دیدار اموات افتاد به پدربزرگم سلام برسونید!!! و بگید یه سر به ما بزنه دلمون پوسید تو این دنیای کوچیک!!!
خب حالا که براتون خواهری کردم لطف کنید چک من رو سر ماه بدید بازماندگانتون برام بیارن!!!!به هر حال خواهر ها هم خرج دارن!!!! راستی لطف کنید همراه چک شماره ی ردیف قطعتون رو هم بنویسید!!! که اگه گذرمون به بهشت زهرا افتاد بهتون یه سر بزنیم!!!!!!!!!!!! و فاتحه ای نثارتون کنیم! خواهر خیلی خیلی خوب و گل و مهربون شما....یاسی!!!
دیدار به قیامت!!!
امریکیون لایعرفون ماذا یعنی لبیک یا حسین...
آقایون شیرالی و فانی فقط می تونم بگم خجالت بکشید یه خورده سطح فکرتون رو ببرید بالا و یه مقدار انسان باشید . میدونم خیلی براتون سخته ولی تلاشتون رو بکنید .
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه و بهتر شده باشید
لطفا بعد از نوشته ی اولیه یه ادامه ی مطلب بنویسید که آدم اشتباه نکنه ...............به هر حال................... من رو ببخشید گفتم تا
اینا یه آب قندی دستتون بدن که شما شهید شدی برای همین چند تا خدابیامرزی و فاتحه براتون فرستادم اون نظرمم بدون این که باقیه مطلب رو در صفحه ی بعد بخونم دادم هر دو تا نظرمم پاک کنید که
کسی نفهمه من سوتی به این بزرگی دادم...... چرا انقدر میخندید...... بخندید اشکال نداره .. واقعا ببخشید که شما رو کشتم خوووب همگی رفتنی هستیم بله شما راست میگی..........
وبتون هم خیلی جالبه ............................موفق باشید
راستی اون ادامه ی مطلبم یادتون نره که یه وقت برای دومین بار کشته نشید.......منو ببخشیداااااااااااا ممنون
با آرزوی سلامتی برای شما ... یا علی ................... خدانگهدار
سلام
آدم خوبی بود بمیرم براش خدا بیامرزتش
متاسفم .........
راستی من اینجا رو تازه پیدا کردم ولی ایشون رو از دور میشناختم
خیلی آدم خوبی بود
حالا تا من برم تو بیمارستان و سردخونه رو پیدا کنم
فاطمه خانم شما هم بپر بهشت زهرا یه قبر بخر و یه پولی هم بده که این خدابیامرزو خوب بشورن زوترم بشورن که ما رسیدیم معطل نشیم
آخیییییییی حداقل آخر عمری رفت سرد خونه خنک شد
خدایش بیامرزاد....................... چه آدم خوبی بود
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی با حالید.
......................................................................خدا نگهدار
۱۱ مرداد ۸۵ ، ۱۲:۵۴ فاطمه برای برادرای راوی و خواهرای راویه!
سلام به همه ی بروبچه های راوی خون! من و یاسی با همدیگه قرار گذاشته بودیم که چون برای مردمان لبنان و فلسطین کاری از دستمون ساخته نیست با همدیگه قران ختم کنیم... به دو نیت:1-آزادی لبنان و فلسطین و موفقیت حزب الله....2-رفتن به مکه.... بعد دیدیم که یه مقدار سخته به فکرمون رسید که با شما برادرای راوی و خواهرای راویه! در میون بزاریم و باهمدیگه یه ختم قران بزاریم به همین نیات. اگر موافقید در همینجا اعلام کنید تا با همدیگه ثواب ببریم...حالا هر کسی که حاضره دستاشو ببره بالا!:Dخودم میبینم!
ولی خداییش هرکی حاضره اعلام کنه!بهش سهم قرانش رو بدیم...
آقای شیرالی شما از جواب دادن ما میترسید؟؟؟ ههههههههه! خیلی جالبه! خب اگه میترسید ما جواب نمیدیم یه دفعه ممکنه یه چیزی بشه خونتون بیفته گردنه ماها!در ضمن میخواستم دعاتون رو تکمیل کنم: انشاالله خدا زیاد کنه خواهرهایی مثل ما رو برای آقای عزیزی... و برادرایی مثل آقای عزیزی رو برای ما...!D:الهی آمین....
~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~:~
و حالا آقای فانی میخواستم بگم که ایشالله حالتون خوب شده و شفا گرفته باشید...! اینهم میخواستم بگم شما جای پدر مایید نه برادر ما! و پرسیدن حال و احوال نه به صورت کتباً لازمه و نه حضوراً و نه تلفناً! هم اینکه به یاد یکدیگه باشیم خودش کلی هنره! از قدیم الایام گفتند:دل به دل لوله کشی داره! لازم نیست به صورت طنز(!)بیان کنید!... در ضمن حسود هرگز نیاسود...!D:
برادر محترم من نخواستم شما رو بترسونم .فقط با این حرفم خواستم بگم لطفا حدتون رو رعایت کنید .تو این جمع دوستانه درست نیست کسی متلک وار به دیگران توهین کنه.
۰۹ مرداد ۸۵ ، ۱۱:۳۰ عبداله فانی
مجید جون داداش سلام خوبی
میدونم این مطلب قدیمی ولی داشتم چرخ میزدم که دیدم راستی منم هم سرم درد میکنه هم دلم هم یه خورده هم ناخوشم اگر از این خواهرای محترم کسی خواست چه حضورن چه کتباً چه تلفنی یا هرجوره دیگه حاله برادرشون را بپرس ما در خدمتیم شمارم راهم مجید داره راستی فقط کمی زود تر
۰۷ مرداد ۸۵ ، ۰۲:۲۷ حسین شیرالی
تو رو خدا جواب من رو ندید.....من میمیرم از ترس جواب ها.......نه نزنید مردم مردم...............
۰۷ مرداد ۸۵ ، ۰۲:۲۴ حسین شیرالی
سلام به این خواهر های خوب و مهربون و شاکی و حساس و غیره............انشالله که خدا زیاد کند خواهرهای تان را آقای عزیزی.........و به خواهر ها هم برادر زیاد بدهد...........انشالله همگی باهم در کمترین زمان ممکن!.........خدیا زیادنا خواهرنا در اسرع وقتنا همه مارنا..........! یا علی
سلام.
چرا اپ نمیکنید...
خسته شدیم اینقدر مطالب رو خوندیمD:
۰۳ مرداد ۸۵ ، ۱۵:۲۲ مامانی هستی
سلام دوست گرامی . بسیار متاسف شدم از دیدن متن بیماری شما آنهم تنها و بدون حضور خانواده. بد نیست کمی بیشترمراقب خودتان باشید. و یک راهنمائی در مورد گرما زدگی ... ما خوزستانی ها وقتی مجبور بودیم ظهر توی اون گرمای طاقت فرسای خرمشهر از خونه بزنیم بیرون برای مقابله با اون گرمای شدید سعی میکردیم دمای درون بدن را با دمای بیرون تقریبا" هماهنگ کنیم و اون هم فقط با خوردن گرمی مثل خرما بود ....دو عدد خرما (بستگی به ذائقه دارد) را وقت بیرون رفتن در تابستان امتحان کنید ببینید به چه نتیجه ای میرسید. امتحانش نه تنها ضرر نداره که به سودتان هم هست . والسلام . توفیق و سلامتی شما را از خداوند منان خواهانم. یاحق
با سلام و تقدیم احترام
خسته نباشید
از وبلاگ شما سر زدم
جالب توجه بود
لطفاً از وبلاگهای من نیز دیدن فرمائید و من را از نظرات خود بهره سازید.
با سپاس فراوان - قائمی
آدرس وبلاگ سیاسی، اجتمائی:
http://ghaemi1.blogfa.com
در این وبلاگ می خوانید:
- رهبری نامشروع فقها از نظر قرآن
- سفر حج، عبادت یا خیانت
- سرنوشت آیت الله خامنه ای در صورت پیروزی طرفداران آیت الله مصباح یزدی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری
- پیشنهاد اداره امور کشور با سیستم شورایی بجای سیستم پارلمانی ریاست جمهوری
- افسون و فریب دنیای جدید و افسون و فریب دنیای سنتی
آدرس وبلاگ معارف قرآنی:
http://ghaemi2.blogfa.com
در این وبلاگ می خوانید:
اولویتّها، تأکیدات و برترین اعمال از نظر قرآن
۰۱ مرداد ۸۵ ، ۰۰:۴۳ لحظه‌ های درنگ
هوا بس ناجوانمردانه گرم است..
ولی اینجا، در اتاقم، بس تاریک و دلگیر است...
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدالله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا محمد نبیه و اله و سلم تسلیــمــا .
امروز جمعه ۳۰ تیر ماه همچون هفته های قبل اینبار بیاد شهید عبدالرحیم فرخ رخ
دعای ندبه با حضور جمعی از دوستان برگزار شد .
اٍاٍاٍ....یادم رفت تولد حضرت زهرا صدیقه کبرا رو تبریک بگم به شما. میلاد دخت نبی اکرم،بی بی فاطمه را به همه ی مسلمونا به خصوص بروبچه راوی خوان و معتاد به راوی تبریک میگم. روز مادر هم به همه ی مادرا تبریک میگم. به مادر خودمم تبریک میگم. آقا مجید از طرف من هم به مادرتون تبریک بگید. کلا تبریک دیگه به همه تبریک میگمD:
حیف که اینجا شکلک نداره وگرنه اینجا رو گل بارون میکردم.بازم تبریک!
آقای عزیزی معذرت میخوام ولی باید جوابشون رو میدادم.
وای حیف که نمیخوام اینجا جنجال به پا بشه. وگرنه جواب ابن آقای نسبتا محترم رو میدادم. حیف که این مکان مقدسه وگرنه آقای شیرالی آقا مجید مثل اخویمونه و ما هم مثل خواهر کوچیکه ایشون. حق هم داریم که نگرانشون بشیم. شما هم اگه یه کمی و فقط کمی فکر میکردید به خودتون اجازه گفتن همچین حرفی رو نمیدادید.
یاسی خانوم هم خوب جوابتون رو داد.آدم وقتی سطح فکرش اینقدر پایین باشد همین حرفا را میزند. اگه میشه کمی منطقی فکر کنید و هر فکری رو به زبون نیارید.
راستی یادم رفت تولد یاس خوشبوی خدا رو به همه ی بروبچ راوی تبریک می گم و امیدوارم همه ی ما بتونیم زیر سایه لطف خانم فاطمه زهرا والگو گرفتن از عفت و کرامت ایشان عاقبت به خیر و رستگار شویم. در ضمن این روز روبه هئه مادر هامخصوصا مانی خودم (مادر) که خیلی خیلی دوستش دارم تبریک می گم.
راستی یه درد دل: تو این روزها همه به من تبریک گفتند .اما تا به هدیه دادن رسید ما جا موندیم. به عبارتی هیچ کس واسه ما هیچی نخرید وتا اعتراض ما در اومد گفتند ان شا الله مادر بشی اون وقت.
وعده سر خرمن. تا زمانی ما بخواهیم مادر بشیم دیگه بچه ها مامان ها رو تحویل نمی گیرند . به عبارتی همان موج سوم خودمون. عیب نداره ما دلمون دریاست.
سلام
جناب اقای حسین شیرالی منظورتون از این حرف چی بود!!!!؟؟؟؟
اقای عزیزی جای برادر ماست. این طبیعیه که یه خواهر نگران برادرش باشه. در ضمن تو این دورو زمونه که یکی اون ور دنیا دستش خراش بر میداره اینجا عزای عمومی میشه چه طور انتظار داری برادر ما در بستر بیماری باشه و ما بی خیال باشیم.
راستی به نظر من شما راست میگید جهان اسلام به ایشان و دوربینشان بسیار نیاز منده . چرا که در غیر این صورت ادم هایی مثل... اسلام رو به انحراف و نابودی می کشند .
۲۸ تیر ۸۵ ، ۰۱:۱۵ حسین شیرالی
سلام..........مواظب خودت باش جهان اسلام به شما و دوربین تان بسیار نیازمند است!........راستی اوس مجید دقت کردی که چقدر خانم ها نگران اوضاع جسمی شما هستند؟.........چاکرتیم......در بست بدون تو راهی............یا علی
سلام
ااااااااااااااااای ... این جا که بدتره ...
موفق باشید ...
الان که دیگه روبراهی اگر باز اتفاقی نیفتد. لطفا زود به زود بروز کن
۲۶ تیر ۸۵ ، ۲۲:۲۲ محمد جواد
در جدیدترین وبلاگ پرشین بلاگ ببینید چه آشی برای وبلاگ نویسان پختن ...
جالبه ... سر بزنید و حالش رو ببرید ...
البته اگه آدرسش رو می خوایید تشریف بیارید دانشناپذیر رو ببینید ...
ای بابا خدا بد نده .یعنی اوضاع هوای تهران انقدر بده؟!!!!!!راستش رو بگید اینا که بهونه برای دیر به روز کردن سایت نیست ها؟؟در هر حال امیدوارم حالتون زودتر خوب بشه. ان شاا... التماس دعا
اگه نمی توونید غذا بخورید آب دوغ خیار رو لااقل ترک نکنید! اگه پر ملات! باشه قابلیت این رو داره که آدم رو زنده نگه داره!
سلام!
انشا’الله هرچه زودتر یه شفای درست و حسابی عایدتون بشه!(روحی و جسمی!)جسمیش که معلومه!اما شفای روحی برای این بود که بدونین آدم به جسمش که اینقدر ظلم نمیکنه برادر من!
البته یه مسئله ای هم هست!فکر کنم گرما و اون دیزا ها و پیتزی ها همه با هم در این پروژه سهیم بودن!
خلاصه اینکه از ما گفتن !این جسم بنده خدا به اندازه کافی به موقعش فشار قبر خواهد کشید!مرحمت نموده این دوران را بگذارید که کمی در رفاه و آسایش باشد!گناه دارد طفلکی!انرژی و توانش را بگذارد برای آن روزها و شب ها!
امیدوارم حالتون بهتر شده باشه
خوشم میاد از درو دیوار مطلب در میاری. بابا یه فشار افتادن ساده بوده دیگه داداش. النگوهات نشکنه یهو...
کمی تخم مرغ بشکن و اسفند دود کن. چشم ضعیفه جماعت البت شوره. مخصوصا که حشر و نشر هم زیاد باشه. ارادت
۲۵ تیر ۸۵ ، ۱۵:۳۰ همه ما آدما یه نفر بیشتر نیستیم!( بردیا گوران)
امید که هوا خنک بشه و همه در آشتی و عشق همگانی جایگزین کینه و نفرت همگانی که اکنون هست بشه و هوا هم خنک و بارونی بشه.شاگرد و آموزگار هم باشیم در هشیاری و آگاهی
سلام . خدا هیچ خبرنگاری رو بی خبر از دنیا نذاره که مجبور بشه شرح حالنویسی کنه. سالم باشی
۲۵ تیر ۸۵ ، ۰۸:۴۹ امیر عباس
سلام علیکم.
با مردم انقلابی بودن همیشه خوش تر است از همراهی با بوق های چرک بیگانه.
اما سخت است و تظاهر به روشن فکری آسان تر است.
دعا بفرمایید.
ببین جون کلام تبلیغات علیه پرسنل زحمت کش اورژانس ممنوع! این همه ادم می میرند توی اورژانس و بیمارستان و بخش و خلاصه هر جا که فکر کنی اون وقت توی می ایی می گی ناهار خوردند و معالجه نکردند و این حرف ها / به قول همسنگران ابوی شما: دستت قطع شده داد و بی داد می کنی؟ ببین بغلی سر نداره هیچی هم نمی گه؟
۲۳ تیر ۸۵ ، ۲۲:۳۱ حسام الدسن مطهری
حضرت والا مقام میرزا مجیدخان عزیزیِ عزیز!
حالم گرفته ز حال خرابت! امید شفا عزیز! گلی...
حالا بپا از این طرف نیفتی. نچچایی داداش!!
۲۲ تیر ۸۵ ، ۰۸:۳۵ محمد امین
وای اگه توی این وضعیت برق بره. دیروز برق مدرسه تا ظهر رفته بود. بیچاره شدیم. کلاس ها داشت به هم می ریخت. جات خالی !!!
یا علی
سلام امیدوارم حالتون بهتر باشه و دیگه کارتون به این جور جاها نکشه همینه دیگه وقتی مامان آدم نباشه حال و روز آدم این می شه!
اما از این به بعد هر وقت رفتید بیرون یه بطری آب یخ داخل کیفتون بذارید .یادتون نره!
شاد و سلامت باشید.
این برای شباهنگ جانه :
عزیزم این آقا مجید هفتا که چه عرض کنم یکی دو جین جون یدک همراش هست نگرانش نباش.
نه آقا مجید؟؟
سلام. همون خاکشیر که توصیه کردن خیلی خوبه البته همراه شربت آبلیمو.مجرب است! و اکیدا توصیه میشود.یا علی
سلام.... مواظب خودت باش....
ببخشید لینکی که گفتید قضیه ی دوسال پیش هستش توش هیچی من ندیدم.بعد هم اینکه شیشه چه نوع ماده ای بود که گفتید؟
الهی مادر به غربونت بره ننه چی شده دوباره زدی جاده خاکی بابا کمی تو آسفالت رانندگی کن .
۲۱ تیر ۸۵ ، ۰۹:۱۴ عماد هنرپرور
آخرش چی شد؟ آخرش رو میگم! :)
خدا که بد نمیده, اینجاهم مشخص شد بنده اش با خودش بد میکنه. به خودت بگو خودشو با من چیکار داری اینکارارو باهام میکنی آخه؟!
مراقب خودت باش
maloom nis kodoom bichareyee to ro nefrin karde boode, majid ye kam ensan sho, sar be sare in bandegane khoda inqadr nandaz, yeho didi nefrineshoon gereft o kholase.....vali delam mikhast oonja miboodam o az qyafat ye aks mindakhtam, badesh mifrestadamesh vase hame baro bach to orkut ta behet bekhandan.....lol
مصرف خاکشیر در این مواقع بسیار توصیه می شود.خاکشیر بصورت بالفعل نوشیدنی ای است راحت الوصول کم هزینه و خوش طعم.
و البته ماست و خیار هم نباید از قلم بیفتد و در بسیاری از اوقات در فصل گرم تابستان آب دوغ خیار همراه با کشمش و نان تیلیت شده می تواند بخودی خود غذایی کامل و مانعی در برابر دچار شدن به گرمازدگی باشد.
و آقا مجید این یکی توصیه رو واقعا جدی بگیر....یه سر به نواحی ییلاقی کشور از جمله رودبارک و نمک آبرود هم بزن.باز هم تا’کید میکنم.
یه ضرب المثل چینی هست که میگه : اکسیژن و هوای خوب از نون شب هم واجبتره
مراقب خودتان باشید برادر ...... نگرانم .
واااااای خدا بد نده. باید بیشتر مراقب خودتون باشید.مگه شما هم مریض میشیدD:
تو اون هیر و ویر دوربین رو ول نکردید.D:در پناه خدا ایشالله همیشه سالم و سلامت باشید و بمونید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی