راوی

حرم امام رضامه...

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۸۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

اولین عکس راوی را با عکس حرم امام رضا شروع کردم، حالا هم که دوباره شروع کرده‌ام به نوشتن و عکس گذاشتن با امام رضایم شروع می کنم. امسال سه بار رفتم مشهد. یکی از یکی بهتر. دفعه آخر با سجاد رفتم. قبل از این‌که از روسیه بیاید قول گرفته بود که وقتی آمد با هم برویم و رفتیم و خوش گذشت و قرار است که روزی بنویسد درباره‌اش. بگذریم. بر خلاف عکس قبلی که شب بود و با دوربین کوچک دیجیتال گرفته بودم، این عکس را از همآن‌جا و هم‌آن زاویه از فلق مهرماه حرم، بعد از نماز صبح با دوربین موبایل گرفتم. به قول سید، کاش می شد ساعتی دیگر آن حجم طلایی زیبا را دید. سیر نمی‌شود آدم. نه؟

۸۴/۱۲/۲۵
مجید عزیزی

نظرات  (۱۹)

۲۳ آذر ۸۸ ، ۱۴:۴۱ السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
دنیای بی ولای رضا وقف مردمش / هرگز بهشت را نفروشم به گندمش / مشهد بدون مرقد آقا جهنم است / حس می کنی محبت او را به مردمش
....
.....
......
هر کس به کسی نازد و ما هم به تو نازیم ..
یکی از رفقای ذاکرم که خیلی به عتبات و مکه و مدینه منوره مشرف می شن اینجوری می فرمود :
می گفت کربلا / نجف / کاظمین / سامرا / دمشق و حتی مدینه و خانه خدا .... و هر جای مذهبی دیگه تو دنیا بری یه چند روز که موندی دلت برا امام رضا خودمون تنگ می شه .
هر سری آقا من و دعوتم می کنه اول از هر کاری اول میرم براش درد دل می کنم عقده های دلم و بهش می گم همون حرفایی که حتی به ّّپدر و مادر و همسرمم روم نمی شه بگم .
دوستش دارم .
۳۰ آذر ۸۶ ، ۱۰:۰۴ مصطفی گوشه نشین
به قربان امام رضا دلم مه گرفت با دیدن عکس ضریح طلاش من سالی 1 بار میرم مشهد مصطفی از لامرد شیراز بای
سلام.آخرین باری که رفتم پش امام رضا از عشقش مست مست بودم.هنوز هم عاشقش هستم.آخه خیلی دوستش دارم.ولی ...خودمو کشیدم کنار.می خوام دوباره برم پیش امام رضا. میخوام بهش بگم اینه رسم رفاقت.واقعا این رسمشه؟ازش می خوام به من عاشق سوخته دل آرامش بده.
خیلی قشنگه
سلام
آره کاش می شد.. کاش می شد غرق شد در تمام ثانیه هایی که اورا به نظاره می نشینند..
آقا مجید سری به وبلاگ روزهای عاشقی ..پست امروزش پنجشنبه ..بزن .. مطلبی ست راجع به امام رضا..بیا و توهم مست شو:
http://wooingdays.blogfa.com/
یا حق
۲۹ اسفند ۸۴ ، ۰۳:۴۵ فاطیما قضاتلو
بد جوری دلبری میکنه ... با اینکه هنوز یک ماه نشده پیش امام رضا(ع) بودم اما دلم یک ذره شده براش...
بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست/آه دلتنگ شدن عادت کم حوصله هاست
سلام
خوشحالم دوباره شروع کردین موفق باشین و پیروز
یا علی
زندگی زیباست اگر کنار جویباران نیم خفته ، غزالهای خسته دشت از آغوش وهم و هراس بگریزند و در بال رویاهای شیرین به آن سوی حصارهای شب سفر کنند ( ؟ )
برای آدم ها و سیب ها ...
خدای من !...در خیابان ها ...زیر پای نگاه آدمها ..چقدر سیب کال ! و خوش به حال کرم ها که هبوط از سرشان گذشته است ....حال چه یک سیب چه صد سیب ! و اما امروز هوا بارانی است .....لطفا چترها را خط بزنید ....شاید آن مرد در باران آمد ! همه آدم شدیم و سیب ها سرخ !
سلام... انشالله همیشه پیروز و موفق باشی و امام رضا همرات باش
برای امام رضایم ...امام رضایت .........
این آفتاب مشرقی بی کسوف را ...
ای ماه ! سجده آر و بسوزان خسوف را ...
"لا تقربوا صلاه " × مخوان و بهم مزن ...
این مستی به هم زده نظم صفوف را ...
نقاره ها به رقص کشاند اهل زهد را ...
شاعر نمود وصف تو هر فیلسوف را ...
می ترسم از فضای حرم با خبر شود...
حاجی و نیمه کاره گذارد وقوف را ...
این واژه ها کم اند برای سرودنت ...
باید خودم بچینم از نو حروف را ...
روح القدس ! بیا نفسی شاعری کنیم ...
خورشید چشمهای امام رئوف را ....
پس نگاشت : × لا تقربوا الصلاه و انتم سکری ! ......... نزدیک نشوید اگر که مستید !
سلام. دوباره خوش اومدین :)
سلام . منم امام رضا ..... هر چی هست زیر سر امام رضاس . هممون خوب میشیم . یا حق .
داداش مجید ببخشید تا دیر نشده اولین کامنت و این کامنت رو پاک کن...تابیل شد...ببخشید
سلام
نمیدونی که چقدر هوای امام رضا رو کردم من که امسال یه بار رفتم پا بوسش...بازم اگه رفتی ما رو دعا کن...
راستی داداش مجید من از بروبچ نسل3 وبلاگ اقای هادی نیلی رو وقتی در وبلاگ جواد خیابانی کامنت گذاشته بود پیدا کردم ...نمیدونی چه ماجراهایی پیش نیومد...که اگه اقا هادی رو دیدی و بگی فاطیما میاد پیشت خودش میفهمه...
راستی بچه های دیگه وبلاگ دارند؟...به من بگو...
سلام
نمیدونی که چقدر هوای امام رضا رو کردم من که امسال یه بار رفتم پا بوسش...بازم اگه رفتی ما رو دعا کن...
راستی داداش مجید من از بروبچ نسل3 وبلاگ اقای هادی نیلی رو وقتی در وبلاگ جواد خیابانی کامنت گذاشته بود پیدا کردم ...نمیدونی چه ماجراهایی پیش نیومد...که اگه اقا هادی رو دیدی و بگی فاطیما میاد پیشت خودش میفهمه...
راستی بچه های دیگه وبلاگ دارند؟...
سلام حاج مجید را عشق است
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خوبید آقا مجید ؟
خوشحالم دوباره شروع کردید .
د پناه حق شاد باش و سلامت .
۲۴ اسفند ۸۴ ، ۰۴:۰۸ چشم انتظار یار
به نام حضرت دوست ......
آفتاب، کجا توان آن دارد که خویشتن را به پای تو افکند و از شرم آب نشود؟
زمین، بدون حضور تو چگونه سر سبزی خواهد یافت؟
ماه، کی می تواند در برابر رخساره ات دم از تجلی و زیبایی و دلپذیری بر آورد؟
سلام علیکم ......
خوش آمدید خصوصا که دلمونو به حرم امام رضامون ع اینوایت کردین ........
در پناه حضرت دوست ......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی