راوی

غروب تهران چه تنهاست! بیا تا برویم...

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۸۵، ۱۱:۳۳ ب.ظ

فقط از شرقی‌ترین نقطه‌های تهران می‌شود و (می توانیم!) از این عکس‌ها گرفت. ضمنا این طور که پیداست برج میلاد کماکان از راست قامتان تاریخ است.

تهران شب از تو دور است، تهران همیشه نور است، تهران و کوچه‌هایش یاد آور غرور است آیا؟ خودش را، غروبش را، دوستش دارید یا نه؟

۸۵/۰۸/۲۲
مجید عزیزی

نظرات  (۴۶)

بازم احسن به طراحش ولی ای کاش در تهران نبود
بازم احسن به طراحش ولی ای کاش در تهران نبود
بازم احسن ولی افسوس که در تهران
غروب یعنی دل تنگی یعنی عشق(کارتون حرف نداره از کسی که این عکس رو گرفته تشکر ولی ای کاش این برج در بیابان ساخته می شد ولی در تهران نه)احسن به شما
دوباره افرین (ولی افسوس... ای کاش این برج در بیابان ساخته می شد ولی در تهران نه
من که هر بار رو سایت ها میام به این عکس نگاه می کنم واقعآ خیلی عالی ولی افسوس در تهران ساخته شده من از تهران خیلی بدم میاد عشق اول مرگ اخر(خلاصه از تهران خاطره خیلی بدی دارم .شکست در عشق)ولی بازم کار شما حرف نداره(ای ول)
این عکسی که از برج میلاد در غروب غم انگیز گرفته شده بسیار دل گیر است و ادم یاد شکست و نا امیدی
می افتد
ضمنا اینقدر به دنبال عکس و ظواهر برج نباشید و بیشتر به امکانات و موارد اصلی و پایه برج توجه کنید
ما باید از این گفته ی متاسفانه خارجی ها درس بگیریم که
ما ده سال بر روی یک طرح فکر و تمرکز می کنیم و انرا یکساله می سازیم
این گفته متاسفانه دقیقا بر خلاف عملکرد ما است
ما یک ساله می سازیم بعدا ده سال با ان کلنجار میریم که اخرش هم درست از اب در نمی اید
ای ول عجب عکسیه من برای تابلو تبلیغاتی اینو لازمش داشتم
اگه بازم از برج میلاد طرح جالب و با کیفیت داری منتظرمببینم
ایمیام هم دادم اگه ممکنه بفرستی که آخر معرفتی
حق نگهدار
یا علی مدد
عکسش و کارتون خیلی قشنگه ولی من از شهر تهران خیلی بدم میاد چون در عرصه عشق در تهران شکست بزرگی خوردم
بکوش عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه مینگری
عکسش قشنگه. اما از تهران خوشم نمیاد. مخصوصا از غرورش. اعصاب خرد کنه.
خوب هستش
می تونه بهتر از این باشه
من که نمیتونم همچی منظره ای رو ببینم نه به خاطر اینکه تهران شلوغ شده چون من از اونجا به کل دورم
همیشه ی روزگار شهر زادگاه آدم هرچهقدر هم که شیر تو شیر بشه یه جور ...چه میدونم یه حس خوبی به آدم میده
چطوری این عکسو گرفتی پروفشال!!
منم از اخاذی خوشم میاد خودشم مثل شما پروفشینال آما حالا حالا ها من نمیتونم همین بای
..کی میخواین این وبلاگو به روز کنین ما که گندیدیم
همیشه قشنگه
۱۱ آذر ۸۵ ، ۲۱:۲۹ محمد امین
با اینکه به هم عادت کردیم
ازش بدم میاد
از شب و روزش
...
اااااااااااااااااااااااااا مبارکه...............همیشه با هم باشین
۱۰ آذر ۸۵ ، ۱۳:۲۴ حمید اخا رحیم
سلام حاجی جان !!! مبارکا باشد . شازده کوچولویی بودی که سالی پیش بزرگ شدی و اکنون بزرگتر !!! در واقع زدی در کار خانواده و سقف و از این حرف ها !!! بهر حال مبارکا باشد !!! به پای هم پیر شده بودین پیر تر بشین ان شاالله !!! البته خاطر حسین غفاری گویم زیرا سید صالحمان رو خدا قرار است در جوانی ببرد ( در آرزوی خویش بود ما را چه به این حرف ها ) گفتیم که یاد اخا رحیم ( شازده کوچولوی تکیه زده بر اریکه بزرگان ) که من می نویسم پس هستم !!! یا حق
بسم رب المهدی عج
سلام . فکر کنم بهترین جاییه که میشه توی شلوغی هاش تنها بود و کسی هم کاری به کارت نداشته باشه . و تنها جاییه که هر جور ادمی باشی یه عامله دیگه مثل خودت می تونی توش پیدا کنی .
موفق باید و التماس دعا
۰۶ آذر ۸۵ ، ۱۰:۰۶ محمّدمهدی کارگر
سلام. این عکست رو اینجا دیدم که امضات رو از زیرش حذف کرده: http://mshphoto.blogspot.com/2006/11/blog-post_24.html#links
۰۴ آذر ۸۵ ، ۰۰:۰۳ آرش حمیدی
دوست عزیز سلام . عکس زیبایت رو دیدم .
من هم از همون شرق تهران چند عکسی از میلاد گرفتم و خوشحال میشم که عکسم رو ببینی و نظری بدی . شاد باشی و موفق /
http://foto.ir/Gallery/ShowImage.aspx?ID=35798
خدا وکیلی من چنین منظره ای رو توی عمرم در تهران ندیده بودم
سلام
وب سایت بسیار خوبی دارید.
غنی و جامع...
هرپستی موضوع خاصی رو در برگفته و نظر مرا جلب کرد.
به هرحال موفق باشید.
همین!
یاحق
ن.ح
سلام
وب سایت بسیار خوبی دارید.
غنی و جامع...
هرپستی موضوع خاصی رو در برگفته و نظر مرا جلب کرد.
به هارحال موفق باشید.
همین!
یاحق
ن.ح
خیلی زیبا بود....
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
از خوش شانسیمه که پیداش کردم
درباره ی غروب هم باید بگم ،اگه آدم حالش خوب باشه همه چی خوبه والا...
بازگشتتان خوب است و البته عکس هم.
۲۶ آبان ۸۵ ، ۰۲:۰۳ محمدرضا منتظرالقائم
بسم الله سلام
آقا مجید همین حرفها رو زدید؛ همین تهرات تههران هارو کردید که ما از شهرستان اومدیم دیگه.
زندگی زیباست اگر لب خوفناک تیرها ، خون بیدهای مجنون را در جام سبز لیلای چمن نریزد و دست بی خبر طوفان ، گل خواب را در صدف آبی باغ پرپر نکند
سلام. عکس جالبی بود. فکر کنم که آره، یه جورایی واقعا دوست داشتنی است ...
سلام. عکس جالبی بود. فکر کنم که آره، یه جورایی واقعا دوست داشتنی است ...
۲۴ آبان ۸۵ ، ۲۰:۳۹ سارا احمدی
ای مادران شهید سوگوار که اید؟ دلتنگیتان مباد
آنان درختانند...بارانند
آنان ..نیلوفرانیند...که از حمایت دستان خدا برخوردارند
آبی اند..آسمانی اند
نه تو و نه من نمی دانیم
فراتر از دانائی اند. روشنائی اند
واقعا قلم زیبایی دارید.
1- عکسش خیلی خیلی توپه.
2- به اینجا سر بزن: http://www.baztab.com/news/53220.php
3- ببخشید که نمی تونم بیام این هفته. بچه ها رو داریم می بریم قم. میای؟
یا علی
۲۴ آبان ۸۵ ، ۱۵:۰۳ عبداله فانی
آقا مجید من تازه شروع کردم اعلام نظر کنید و راهنمایی عکستم قشنگه و دلگیری هم لذت خاصی دارد
سلام.تهران بعضی وقتاش قشنگ و غرور انگیزه.اما بعضی اوقات نه
قیول نیستا ! متن 4 ماه پیش رو تازه امروز براش کامنت بزاری! ماتراتزی کیلو چتده؟ ویوا ایتالیانو ! سالگرد شهادت ادواردو رو هم دریاب ! امروز 24 آبان ...
سلام
تهران همیشه دود است تهران و کوچه های یادآور ترافیک است! تازه این یکی اینجا میگه:وطنم ...به خدا زتو دل نکنم!ما هم گفتیم همش مال خودت دلتو محکم گره بزن بهش یه موقع اون شب های آرامش دورش بهش نزدیک نشه!
این عکس هم...آخیش یعنی اینکه بالاخره اعصاب خوردی های یه روز تموم شد قیافه ظاهر شهر یه نموره نفس میکشه آروم میشه ما هم میریم خونه...اما خدا میدونه شیفت بعدی چه اتفاق ها و جنب و جوش هایی داره...تا صبح که دوباره شیفت ما بشه....شب بخیر!
مجید نمی خوای بگی که این عکس واقعیه؟! یعنی فتو شاپ هیچ دخالتی نداشته؟! ... عالی بود ... تهران افتضاحه! من یه روز از تهران می رم بالاخره!
ٍُغروب زیباست! در هر موقعیتی حتی تهران! به تهران نمیاد همچین غروب زیبایی داشته باشه! نه این که ما فقط غروب آفتاب رو از دریا نظاره گر بودیم وقتی همچین غروب زیبایی رو میبینیم حسودیمون میشه! البته ذوق هنری عکاس هم توش دخیله! راستی غروب یه معنی دیگه هم میتونه داشته باشه:>راستی تهران و غروبش را هم همانطور که پرسیده اید, دوست داریم! آیا! در ضمن سخن روزتون هم خیلی جلب مخفیه ها! D:
سلام
واقعا زیباست ودوست داشتنی..
با همه خوبیا وبدیاش (زشتیای نهانش) بازم دوسش دارم
موفق باشی
سلام
ای ول بابا .. عجب عکس خوشگلی گرفتی .. دستت درست
لذت بردیم
خدا خیرت بده
۲۳ آبان ۸۵ ، ۰۹:۳۸ عماد هنرپرور
سلام! آقا مجید دستت درد نکنه! واقعا زیبا بود. عرضی نبود ولی نتونستم کامنت نذارم!
غروب همه جا قشنگه. بعضی جاها قشنگتره ولی تهران واسه من جز’ اون بعضی جاها نیست. نه تهرانو دوست ندارم. ولی غروب رو دوست دارم. هر جا.
خودش و نه.خیلی...ولی غروبش دلگیره....غروبم هر جچی دلگیر تر باشه من بیشتر دوستش دارم..............
کی تازی ای همزاد عصیان !
به شکار ستاره ها رهسپاری !
یا علی برادر دلمان را تنگ آن دنیای کوچک دودی کردی !
خیالی نیست .....
سلام اقا مجید
عکست خیلی قشه(ترکی بخون)بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی