راوی

بسم الله...

شنبه, ۶ اسفند ۱۳۸۴، ۰۱:۱۳ ق.ظ
سلام! شش ماه است ننوشته‌ام اینجا! شش ماه می‌دانی یعنی چه؟ بعضی بچه‌ها در شش ماه از آن دنیا به این دنیا می آیند! بعد از وبلاگ قبلی هم یک سال ننوشته بودم تا این‌جا راه افتاد. یک‌سال می‌دانی یعنی چه؟ بچه یک ساله هم دندان دارد، هم راه می‌رود و هم ماما بابا می‌گوید! اینها را چرا می‌گویم؟ خب ساده است! دارم غیر مستقیم می‌گویم اگر می‌بینی خزعبلات می‌بافم به هم، به این خاطر است که خیلی وقت است ننوشته ام! نه اینجا، نه در جام‌جم، نه در موازی و نه در هیچ‌جای دیگری. حتی در ورقه‌های امتحان‌ی این نیم‌سال تحصیلی هم چیز قابل توجهی ننوشتم؛ همان در حد رد شدن از پل مشروط‌ی! مخلص کلام اینکه این دست‌گرمی‌ها را تا یک مدت تحمل کنید تا قلم (کی‌بورد) ما بیافتد روی غلتک! و اما بعد..
یا علی
۸۴/۱۲/۰۶
مجید عزیزی

نظرات  (۱۹)

یکم: سلام
دوم: میدانی که بچه شش ماهه یک جور گیر دارد. شاید باید صبر میکردی که نه ماهت تمام شود بعد.
سوم: تازه بچه خیلی باید اهل استعداد باشد که بعد از یک سال این همه کار را بکند. من که هنوز بعد از 25 سال میلنگم
چهارم: بعضی موقع ها ننوشتن خیلی هم هنر است.
این را از زمانی که مینویسم یافتم.
پنجم: خدا تحمل شما را هم زیاد کند.
ششم: یک سالی میگذرد که ندیده ام سقاخانه اسماعیل طلایش را...
هفتم : یا حق
۲۲ اسفند ۸۴ ، ۲۰:۳۰ حامد کاربیست
تا اونجایی که من می دونم آقای شریعتمداری مدیر مسئوله نه سردبیر. در ضمن سلام
۲۲ اسفند ۸۴ ، ۰۰:۴۹ آسمون هفتم
شاید هیچ حرف تازه ای بعد از سلام نباشد که من و تو تمام دایره المعارف فریاد را در جستجوی مفهوم جدیدی برای سکوت ورق زدیم ...
۲۱ اسفند ۸۴ ، ۱۰:۳۲ فاطمه قضاتلو
شرمنده مون کردین... بازم ممنون
۲۱ اسفند ۸۴ ، ۱۰:۱۳ فاطمه قضاتلو
سلام
خیلی وقته منتظریم قلمتون گرم بشه
ببخشید بخاطر اینکه اون روز من و فاطمه گودرزی خیلی سرتون غر زدیم .
ولی ما بازم منتظریم
...
خوش برگشتی !
تازه اگه الان وبنگاشت آف نذاشته بود که شما برگشتین . من نمی فهمیدم که شما آپدیت کردین و برگشتین .
خوش باشین.خداحافظ
حرف درست ممکن است کارساز باشد ، اما هیچ حرفی کارساز تر از یک مکث درست و به موقع نیست . = مارک تواین
سلام. خوش برگشتین . قرار بود بعد از امتحان ها برگردین به گروه دیگه . نه ؟ ترم جدید هم شروع شده و از شما توو گروه خبری نیس .
کار خوبی میکنی ... اول نرمش بعدا ورزش ..... منتظریم .
ببخشید چون احیانا ممکنه اقای کامران نجف زاده بیان اینجا میخوام ازشون بپرسم که ایا به میلهایی که براشون فرستاده میشه جواب میدند یانه؟خیلی ممنون
اللهمّ احفظ قلم الرواة!
سلام به عمو که نه داداش مجید گل و گلاب چه عجب ردپایی از شما دیدیم...من وبلاگ شما رو هنگام searchکردن اسم اقای کامران نجف زاده پیدا کردم و وقتی اسم شما رو دیدم کلی حال کردم چون موقعی که توی نسل3 بودید هزاربار که نه اما ده بار نامه نوشتم اما پست نکردم امیدوارم از این راه بتونم با شما رابطه خوبی داشته باشم ...
داداش گلم دوستت دارم هزارتا...
بازم میام منتظر باش...یاعلی
سلام مجید خان ببخشید جان! . اینشالا 6 ماه دیگه میام مطلب بعدیتو میخونم . البته اگه دندونای اون بچه 6 ماهه در اومده باشه و ... زت زیاد!
عشقبازی کار بازی نیست ای دل سر بباز
ورنه گوی عشق نتوان زد به چوگان هوس
اوه مای فیبری ی یت ت ...................بنویس............
سلام. من دوباره برگشتم. سر بزن پیام بزار لینک هام پاک شدن. ممنون/. تا بعد
فک را که پلمپ کرده اند اساسی والا خیلی چیز ها بود که میشد نوشت ....
ای روز آمدن .... ای مثل روز آمدنت روشن .... این روزها که میگذرد هر روز .... در انتظار آمدنت هستم ... اما ... با من بگو آیا من نیز .... در روز آمدنت هستم ؟
یعنی آخر دو دره های دنیایی...........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی