راوی

چشم منتظر!

يكشنبه, ۶ شهریور ۱۳۸۴، ۱۰:۰۹ ق.ظ

موقعیت: یک نیمه شب زمستانی، فرودگاه بین المللی مهرآباد، قسمت پروازهای حجاج. یکی چشم انتظار آمدن دوستش بود از خانه خدا. دیدم انتظار درچشمهایش موج می زند گفتم شما هم ببینید که منتظر باید انتظار درچشمهایش موج بزند تا اگر منتظر کسی هستید... آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست هر کجا هست خدایا کارش رو جلو بنداز! خیلی ها منتظرند...

۸۴/۰۶/۰۶
مجید عزیزی

نظرات  (۳۵)

اینارو دوستم براتون نوشته
ببین چگونه اسیر سرودن شعری برای چشمان توام وتو نمی دانی چه سخت است دلواپسی نگاه وقتی از مقابل چشمانم عبور میکنی پلکهایم نمیخواهد بر هم بیاید تا حضورت را بیشتر احساس کنم بگذار بی پروا بگویم دوستت دارم.
وبلاگ جالبی است
۰۶ اسفند ۸۴ ، ۱۸:۴۲ امنه عا بدی گلشاد
بنام ایزد منان
سلام اقای کا مران نجف زاده اگه شما همون خبر نگار با شید من خیلی سوالها ازتون دارم گزارشهاتون که خیلی تو په من خوشم میاااااد زیاد واینکه صدا تون به دل می شینه من دوست دارم بدونم ایا ازدواج کردید چند سالتونه و....... من هر شب که نه اما بیشتر وقتها خوا ب شما رو می بینم چرا ؟؟چون ...
به ما میل بزن
گویند مرگ سخت بود راست گفته اند//سخت است لیک, سخت تر از انتظار نیست
ببخشید شما همون مجید عزیزی نسل سوم هستید؟.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام
ببخشید اقای نجف زاده شما به ایمیلهاتون پاسخ نمیدید؟اگه جواب بدین ممنون میشم
سلام امیدوارم خوب باشین !
شرمنده این وبلاگ برای کیه ؟
و اینکه آقای کامران نجف زاده در این وبلاگ عضویت دارن ؟؟
برای جواب حتما به من ایمیل بزنید !
ای ول آقای نجف زاده.گزارشهاتون حرف ندارن!
با یاد چشمش مانده ام تنهای ِ تنها ، //
تنها خدا داند که تنهایی چه دردی ست !
« فریدون مشیری »
سلام . پس عمو مجید اینجا می نوشت . من آدرس سایت رو گم کرده بودم . شنیدم قراره بگردین به نسل 3 ! خوبه !
۱۲ آذر ۸۴ ، ۰۸:۳۶ تنهاترین غزال
سلام
جالب بود/سربلند باشید/بای
سلام امیدوارم همیشه موفق باشید
اقای نجف زاده اسم کامران اصلا بهتون نمی یاد .
در مورد ملاصدرا گزارش تهیه کنید. با تشکر.
۱۷ مهر ۸۴ ، ۲۲:۵۰ کامران نجف زاده
خیلی خوبه......خیلی......
سلام وبلاگتون خیلی خوبه قشنگه خوشم اومد خوب ادرسه اینم بدین نسل 3 بروبچ فیض ببرن خوب . موفق باشین .
پس فردا 5 شنبه میشه و نسل3 میاد بیرون (منتظریم) خسته نباشی
یا علی
سلام ... خسته نباشید ولی کم پیدا اید ها ... موفق باشید با شروع مهر ... یا علی
مجید کجایی؟
چرا جواب نمیدی؟ میل من برات اومد؟یه خبر از خودت بده ناهارتت هستم.
سلام. آدرس لینک جدید شما را درست کردم. منتظر لینک پسر ایرانی در راوی هستیم. یاعلی
سلام. اولا مدادرنگی بدم خدمتتون یه کم اینجارو رنگ کنید؟ اول مهرم که نزدیکه یه دست مداد رنگی 6 رنگ نو دارم! پاک کن و تراش هم مجوده برای مواقعی که لازمه ... هروقت همچین عکسی میبینم یاد این جمله میفتم که عظمت باید در نگاه تو باشد نه در آن چیز که بدان می نگری .. اونوقت میگم اگه او چیزی که آدم بهش نگاه می کنه عظیم بود عجب چیزی میشه .. چشم نجیب خیلی حرفا میتونه بگه ... خدا هدایتمون کنه که هیچ کس رو شرمنده نشه به واسطه نگاهش و چشمش .. یا علی
سلام. اولا مدادرنگی بدم خدمتتون یه کم اینجارو رنگ کنید؟ اول مهرم که نزدیکه یه دست مداد رنگی 6 رنگ نو دارم! پاک کن و تراش هم مجوده برای مواقعی که لازمه ... هروقت همچین عکسی میبینم یاد این جمله میفتم که عظمت باید در نگاه تو باشد نه در آن چیز که بدان می نگری .. اونوقت میگم اگه او چیزی که آدم بهش نگاه می کنه عظیم بود عجب چیزی میشه .. چشم نجیب خیلی حرفا میتونه بگه ... خدا هدایتمون کنه که هیچ کس رو شرمنده نشه به واسطه نگاهش و چشمش .. یا علی
intori ke boosh myad in bandeye khoda adat karde har kari ro nesfe kare raha kone bere soraghe ye chizie dige......
سلام ... ممنون آقای عزیزی از لطف همیشگی و صبر مداومتون ... موفق باشید ... هر چند تو این مدت که من نبودم انگار بیشتر خبر پیدا کردین تا مطلب بزنید ... یا علی
اصصلا دارم میرم تو کار اینکه عاشقانه تعطیل راس میگه بابا یارو عشقش زده بالا نمیفهمه چی میگه..روایت کنم؟...وای الان باز شاکی میشی ازم که بمیرو بنویس.اما مینویسم.قول.
سلام....انتظار.........................
همه فراموش کرده ایم که زندگی بی او مرگ است...
سلام. فکر نمی کردم به این خوبی شده باشه. البته من اگه ایراد نگیرم که دیگه تقی77 نیستم. اما در مورد گفتن ایراد ها قبلا با هم صحبت کردیم. واقعا خسته نباشید. فقط موندم این سایت چقدر وقت می گیره ازت. خدانگهدار
۱۵ شهریور ۸۴ ، ۱۷:۱۵ محمد مهدی نادری
سلام آقا مجید . وبلاگ خیلی زیبا شده . دو تا نکته : اول : من یه چیزی خیلی برام عجیبه ! اون اینکه چرا عرض صفحه شما اینقدر کمه . و اینقدر فضا برات محدوده . البته عقلم میرسه که این کار رو به خاطر وضوع هشتصد در ششصد و مانیتورهای کوچک کرده اند. اما من سایت هایی دیدم که از کل صفحه (عرض 1024) استفاده کرده اند و درعین حال در مانیتورهای کوچک هم جواب می دهد . من خودم این را تجربه کرده ام . روش ان هم استفاده از درصد است به جای پیکسل . حتی عکس ها را هم باید درصد بدهی ! با این کار استفاده مفیدتری از صفحه می شود. البته همه این حرفها منوط به این است که شما برای زیبایی صفحه حاشیه را خالی نگذاشته باشی و البته کلا به من چه که فضولی می کنم.
دوم : درباره عکسها : خیلی خوب شده از عکسهای سیاه و سفید استفاده می کنید. اما من تجربه ای را در یکی از مجلات معتبر خارجی دیدم که خیلی جالب بود و به امتحانش می ارزد. این مجله عکسها را از میانه یا از قطر به دو قسمت رنگی وسیاه و سفید تقسیم کرده بود. خیلی شکلی و زیبا می شود . ببخشید وبلاگ نوشتم !!
سلام به آقای عزیزی
ممنون به وبلاگ در پیتی من سر زدین و برای اینکه الکی امیدوارم کنین گفتین وبلاگ خوبیه...البته از نظر خودم وبلاگم عالیه...ولی در برار نوشته های شما هیچ...کلی ذوق کردم وقتی نظرتونو تو وبلاگم دیدم چون فکر می کنم یه آدم مهم به وبلاگم اومده...موفق باشین...یا حق
بسم رب الشهدا . سلام داداش مبارک روی مسنجر یه پیغامی میفرستادید قابل ندونستید دیگه یا علی مددی !
بذار امتحانمو قبول بشم منم میرم میخرم...
سلام مجید عزیزی اخوی گرام ............ فعال شدی داداش نگفته بودی! ................ معروف شدی دیگه آرررررررره خب ! حق داری دیگه ! ............. (داد نزنااااااااااااااا )
قربون داداش .............. در پناه مولا
سلام اوستاد. آقا تبریک مىگم فراوان راه انداختن سایت رو. ایشالا که همینطوری ادامه بدی. ایشالا موازی هم دوباره فعال بشه!
سلام::: خدمت آقا مجید که هر جا میره گل میکاره سایت بسیار جالب و مفیدی درست کردی باز مثل همیشه یا حق یا علی
سلام... عجب چشمی!
مطلب مورجه خیلی با حالتر بود.اینم اگر از عقبتر می گرفتید اما زومش رو می بستید بهتر می شد.
حالا یه لنز ماکرو خریدی خودتو خفه کن. بی جنبه بازی در نیار اینقدر میگن ماکرو ندیداست یارو...
از اینکه منتظر شما به همه به یه چشم نگاه می کنه خوشحالم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی